Графік роботи:

Будні: 10:00–21:00

Сб: 11:00–19:00

0
Мій кошик
Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань

Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Усі товари належної якості придбані в магазині «V-Top» можна повернути протягом 14 календарних днів з дати їх отримання. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови: -збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей; -відсутності слідів використання і забруднень; -збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок; -збереження заводського маркування; -цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки. Клієнт повинен пред'явити оригінал накладної, за якою було отримано товар, а також зберегти всі маркувальні етикетки, що прикріплені до кожної партії товару. Клієнт має зобов'язання самостійно перевірити якість (наявність відомих дефектів) та кількість товару під час його отримання. Будь-які виявлені дефекти товару повинні бути зафіксовані в акті про виявлені недоліки, який складається за участю уповноваженого представника магазину. Відсутність будь-яких зауважень щодо якості та кількості товару під час його отримання є підтвердженням його належної якості та відповідної кількості. Не підлягає поверненню якісний товар наступних категорій: -відрізні матеріали; -матеріали виготовлені за індивідуальними розмірами; -парфумерно-косметичні товари та товари в аерозольній упаковці; -товари для немовлят (зокрема, пелюшки, пляшечки для годування тощо); -білизна натільна (зокрема, спідня білизна, боді, корсети, купальні костюми та купальний одяг, нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми); -панчішно-шкарпеткові вироби; постільна білизна (в т.ч. рушники); -зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру, в т.ч. електричні; -пір'яно-пухові вироби (зокрема, подушки, ковдри, куртки-пуховики); -дитячі м’які іграшки та дитячі гумові надувні іграшки; -рукавички, рукавиці, та комплекти, що їх включають; -ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння; -продовольчі товари (в т.ч. алкогольні напої); -друкована продукція, а також інші товари, включені Кабінетом Міністрів України до переліку товарів що не підлягають поверненню / обміну.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Порядок повернення


Для повернення товарів необхідно надати разом із товаром заповнений бланк заяви на повернення, вказавши причину повернення та недоліки товару (при поверненні неякісного товару).

Бланк заяви на повернення товару у комплекті з чеком у кожному замовленні.


Способи повернення товару


Ви можете повернути товар службою доставки "Нова Пошта" (доставку оплачує відправник згідно з тарифами служби доставки "Нова Пошта").

Оформляючи посилку з поверненням, обов'язково вказуйте її оцінну вартість у розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються, зазначеної в товарному чеку. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде виплачено в межах суми зазначеної вами оголошеної вартості.


Повернення коштів за товар:


Кошти за повернутий товар повертаються автоматично на банківську картку, з якої цей товар було сплачено.

Кошти за товар, сплачений готівкою, повертаються автоматично на банківську картку, вказану вами у бланку повернення/обміну.

Важливо! Кошти повертаються після отримання товару продавцем, перевірки та підтвердження підстав для повернення товару.

Якщо у вас немає банківської картки, спосіб повернення коштів слід узгодити з представником компанії “V-Top”. Термін повернення розпочнеться не раніше узгодження способу та отримання продавцем усіх даних для виплати. Для виплати можуть знадобитися ваші паспортні дані та ідентифікаційний код.


Термін виплати коштів за повернутий товар:


Кошти повертаються протягом 1-3 днів з моменту отримання товару представниками компанії “V-Top”

Термін повернення коштів продовжується на час врегулювання наступних питань:

     якщо, повертаючи товар, ви не додали до нього всі комплектуючі чи супровідні документи (акт повернення/обміну товару);
     якщо зазначені вами підстави повернення товару вимагають підтвердження (зокрема наявність чи причина недоліків товару, перевірка причин їх виникнення, віднесення товару до переліку, що не підлягають поверненню);
     якщо товар було втрачено/ушкоджено службою доставки;
     якщо ви не додали банківську картку для зарахування повернення.

Немає товарів

Вгору